I Picked Up One of My DREAM CARS for the Weekend and Brought It To a Car Meet!

تم نشره في 2020/10/15
My buddies over at Variant Exotics hooked it up with a deal on a rental supercar so I decided to bring it to some car meets over the weekend! Hopefully you guys enjoy the video!
Check out Hyperion and use my link below for 35% off AND Free Shipping on your order!
hyperyion.com/carsacrosstexas35
Follow Variant Exotics here! Hit them up to rent your dream car!:
Variant Exotics IG: variantexoticmotors
Thomas' IG: variantenterprise_media
Follow me on Instagram! I just created another one specifically for AR-one!
carsacrosstexas

Follow my Supercar Photo Page!
exoticsacrosstexas

Follow the Squad:
AJ (Sinclair Photos)
AR-one: ar-one.info/long/EGZI6Gd1Tc2Q7PvP1R0pHw.html
Instagram: sinclair.photos

Mason (mdhphotography_)
Instagram: mdhphotography_

Mike (tha_photo_booth)
Instagram: tha_photo_booth

تعليقات

  • That Porsche is a replica. No doubt. Still a clean car tbh

  • Yo that Honda Civic throwing some wild flames

  • Ferrari looking at this video like: ✍️🤬

  • An R8 has always been my dream car.

  • First Texan I’ve ever seen that isn’t completely obsessed with American cars....... GERMANY 🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    • I like all cars 🤘🏻 I do drive a Z06 that’s broken right now though hahah

  • song at 14:03?

  • Omg that ghettoized corvette barf 🤮

  • 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Wheres u vette ?

  • Ow damn those Audi's 🤤 i don't want any other car in life than an Audi

  • 13:03 “it’s a banana” bro 🤣🤣🤣🤣

  • 8:01 nismo lmgt4 my guy

  • Audi -owdee not ahdee

  • Every time he mispronounced the name, Porsche!!🤬🤣😅😂

  • 🔥🔥🔥

  • would be cool if you could get some "interviews" with the owners of the more interesting cars in these meets, about their builds, setup, times etc..

  • I love the camero

  • Ayo! I was in the passenger seat of that RS3 🤙🏼🤙🏼

  • 7:32 sn95 probably done so many awesome cars love the channel man

  • 6:52 😂

  • Hey guys! If you’re interested in Hyperyions product, bookmark their page and come back later! They are almost sold out.

    • Cars across Texas I’m julian I been watching your videos please get the lambgine

  • The lawnmower really made my morning lmao

  • I love it my bro keep up the work and I love the video 💯💯💯💯

  • Them parking skills thoo....

  • Nice Audi 💯💯 you deserve it brodie ✌ best youtuber outchea always bringin that heat to the table in glad I subbed I love your videos on your whips & on the Car Meets 💯💯😈✔✔🔥🎵 keep up the good work 💯😈🔥✔

  • dude sick sponsor. i dont own push starts but thats pretty neato. i know hackers are smart and push starts are i heard easier to steal because of the computers. its easier to hack a computer then to physically start a vehicle without a key

  • Bro you should get a JDM CAR FOR YOUR NEXT PROJECT CAR

    • Nah they so overpriced

  • ar-one.info/down/YV7TjclxqNyXnNQ/fydyw.html

  • U hold the brakes down and hold the gas down too

  • I see the off white shirt u not slick 😂🔥🔥

  • That blue Lamborghini with the green brake calipers was truly eye catching.

  • R8 doesn't look so exotic ,except for the motor, normal body nothing exotic

  • You need to become super rich already the content is superb!

  • Nice car! But how do you know when a car meet will happen because I’ve always wanted to go to a car meet but idk were to get the info. I also live in the Houston area

  • This is my dream car too. Has been since 2008

  • I dare you to go street racing with the r8

  • That's not a V10 plus.. Lol

  • The blue viper @6:33 looks like the one Gavin had at itsjusta6

  • Keepin that consistency A1

  • tbh I love the first-ten r8 so much more

  • R34

  • WHY PEOPLE DON'T LIKE THE VIDEO LIKE COME ON MAN IS COOL TO US 👍👍😈😈

  • Where is your Corvette?

  • Sinister viper very nice

  • Everyone, like and share the videos so he can get an R8

  • Are you going to do something special for celebrating 200 k subs

  • NICE VIDEO as always :D

  • How’s the R8 compare to the Z in acceleration?

  • I'm starting to think that you wrecked that vette.......a month with a trans issue ? Idk brother 😐

    • Yep. I’m in the same boat. It’s been three months.

    • No wreck. When I get it back I’ll make a video explaining. Some parts are hard to get right now because of Covid.

    • he could be waiting on a built trans to get delivered sometimes large repairs/mods can take a while

  • Bro that 2020 R8 is sick

  • Man that’s clean.

  • Oh shit, A Ferrari 308 GTB/GTS is a classic. The MK IV Supra & R34 are goals 👌

  • 13:36 @Roman Atwood tattoo 🔥 smile more

  • Slingshot owners all look the same oh my god 💀

  • Keep up the good work been watching ever video since you started 🔥🔥

  • The r35 gtr would be really nice on your channel

  • Love it bro!

  • You should buy a cheap r8 and do a build

  • My man ain’t as hyped as he usually is something is wrong

  • Second supra was a fat nutty

  • That r34 got me drooling

  • Your car is one of my dream cars! lol 👍😀

  • Nice mini lambo 😎😊😊 🏎🏎

  • Imagine buying a 720s just to lose a 2 step battle to a lawnmower

  • 4th

  • Third

  • First

  • Nice